05 kwietnia 2023

Dlaczego nie udało się dodać urządzenia?

  1. Sprawdź czy urządzenie jest włączone.
  2. Czy telefon jest podłączony do Wi-Fi.
  3. Czy urządzenie jest gotowe do konfiguracji? Szczegółowe informacje znajdują się w „Instrukcji produktu” lub Instrukcji resetowania urządzenia. Uwaga: za każdym razem, aby dodać urządzenie zresetuj Wi-Fi, aby przygotować urządzenie do konfiguracji i upewnij się, że router działa poprawnie.
  4. Sprawdź routery lub pokrewne:
  • Jeśli router jest routerem dwuzakresowym, wybierz sieć 2,4G i dodaj urządzenie.
  • Musisz włączyć funkcję rozgłaszania w routerze.
  • Skonfiguruj router bezprzewodowy: Ustaw metodę szyfrowania na WPA2-PSK i typ autoryzacji na AES lub ustaw oba jako automatyczne. Tryb bezprzewodowy nie może być tylko 11n.
  • Aby utrzymać silny sygnał Wi-Fi, trzymaj urządzenie i router w określonej odległości.
  • Czy podłączone urządzenia osiągnęły maksymalną liczbę połączeń routera. Jeśli tak, spróbuj wyłączyć połączenie Wi-Fi na jakimś urządzeniu.
  • Funkcja bezprzewodowego filtrowania adresów MAC routera jest włączona.
  • Usuń urządzenie z listy filtrów i upewnij się, że router nie blokuje połączenia urządzenia.
  1. Upewnij się, że hasło wprowadzone w aplikacji jest poprawne podczas dodawania nowego urządzenia.

 

EasyCam

42-208 Częstochowa ul. Warszawska 74

NIP: 646 24 90 527, KRS: 0000175807, GIOŚ: E0008934WZ ,

Kapitał Zakładowy: 560.000zł Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego